مگه قراره هر چیزی عنوان داشته باشه؟


پاییزانه

شعر و ادبیات

مي خوام از مردي بنويسم كه به نظر من دنبال افسانه ي شخصي اش رفت!

مردي كه خلبانه نيروي هوايي و همه كاپيتان مي شناسنش!

مردي كه ذوق و شور ادبي داره و از شهريار مي نويسه!

مردي كه كارگردانه!

مردي كه الان ساعت فروشي داره!

من شيفته ي زندگي اين مرد شدم!

منم دوست دارم يه روزي يه كتابفروشي باز كنم!

كاش مي تونستم مثل اين مرد، دنبال علايق خودم برم! اما....

فقط يه چيزي رو خوب مي دونم....

«فقط هرگزه كه هرگزه!» به قول معروف «كار نشد نداره!!!!»

راضيه سادات پيام



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:10---25 آبان 1391
سلام.ممنونم من با چه اسمي لينكتون كنم؟
پاسخ:منو با اسم پاييزانه لينك كنيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,ساعت 13:22 توسط راضیه سادات پیام| |


Power By: LoxBlog.Com